Contact Us

Centrala: 052 511 522
Fax: 052 511 326

UO za poslove gradonačelnika

UO za društvene djelatnosti i opću upravu

Pisarnica:

UO za komunalni sustav, prostorno uređenje i imovinske poslove 

UO za proračun i financije 

UO za gospodarstvo i EU projekte 

Prezentacija novog logotipa Turističke Zajednice Grada Vodnjana

U novouređenome uredu Turističke zajednice grada Vodnjana u srijedu, 09.05., predstavljen je novi logotip, vizualni identitet kojim će se Turistička zajednica ubuduće predstavljati, odnosno koji će predstavljati Turističku zajednicu.

Na samom početku gradonačelnik grada Vodnjan, Klaudio Vitasović, naglasio je važnost razvoja i ulaganja u turizam grada Vodnjana. Grad Vodnjan kroz projekte ulaže u razvoj turističke infrastrukture u svim svojim naseljima. Danas iako se noćenja ostvaruju prvenstveno u privatnim oblicima smještaja, kućama za odmor i apartmanima, uz činjenicu da Vodnjan na svome području ima samo jedan hotel, hotel Letan u Peroju, destinacija bilježi stalni porast dolazak i noćenja u proteklih deset godina. U 2017. godini ostvareno je preko 650 000 noćenja, što je za osamnaest posto više nego u godini prije.

Turistička zajednica grada Vodnjana, napominje direktorica Morena Smoljan Makragić, odlučila se u izradu novog vizualnog identiteta zbog potrebe da se isti osuvremeni i da se uz jednostavniji dizajn, vizualizira složenost turizma u Vodnjanu.

Novi logotip, novi vizualni identitet Turističke zajednice izradilo je dizajner Nedjeljko Špoljarić iz poduzeća Sensus Design Factory iz Zagreba, a prije desetak godina dizajnirao je i vizualni identit grada Vodnjana s već prepoznatljivim oblačićem – Vodnjan: grad priča.

Simbol oblačića, multipliciran puta četiri, odmah povezuje s identitetom Grada. Svaki oblačić prikazuje jedno od turističkih naselja koje TZ promovira (Vodnjan, Galižana, Peroj i Barbariga) uz ostala mjesta koja njima gravitiraju. Oblačići okrenuti na sve strane simbolika su otvorenosti, komunikacije i gostoljubivosti i asocijacija na posjetitelje koji u Vodnjan dolaze iz svih krajeva svijeta i svih govornih područja.

U tzv. negativnom prostoru (u bjelini između elemenata) može se učitati križ kao poveznica s grbom Grada i njegovim kulturnim i povijesnim identitetom. Taj križ i oblačići prikazuju spoj baštine i suvremenosti u turističkoj ponudi Grada.

S novim vizualnim identitetom turizam i turistička ponuda grada Vodnjana dobiti će veću i bolju prepoznatljivost te će predstavljati Turističku zajednicu grada Vodnjana i kroz aktivnosti, promotivne materijale te sve oblike promocije.

 

Aktualnosti