Contact Us

Centrala: 052 511 522
Fax: 052 511 326

UO za poslove gradonačelnika

UO za društvene djelatnosti i opću upravu

Pisarnica:

UO za komunalni sustav, prostorno uređenje i imovinske poslove 

UO za proračun i financije 

UO za gospodarstvo i EU projekte 

U Peroju svečano obilježen početak radova na izgradnji novoga Područnog dječjeg vrtića Petar Pan u Peroju

Dana 07. studenoga 2019. godine, u Peroju, na lokaciji u blizini Društvenog doma, svečano je obilježen početak radova na izgradnji novoga Područnog dječjeg vrtića „Petar Pan“ u Peroju. Rezultat je to prethodno potpisanog Ugovora između Dječjih vrtića „Petar Pan“ Vodnjan – Dignano s Agencijom za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju čime su Dječjim vrtićima „Petar Pan“ Vodnjan - Dignano dodijeljena bespovratna sredstva u iznosu od 7.044.040,00 HRK, dok sveukupna vrijednost projekta iznosi 9.249.250,00 HRK.

Otvarajući radove na izgradnji novog dječjeg vrtića u Peroju Gradonačelnik Grada Vodnjan – Dignano Klaudio Vitasović rekao je kako će realizacija ovog projekta imati dugoročne koristi za zajednicu, posebice za mještane naselja Peroj, jer će izgradnjom novog i adekvantnog vrtića u Peroju djeci biti pružena kvalitetna usluga predškolskog odgoja i obrazovanja. Unutar planiranog vrtića biti će smještene tri skupine za jaslički i vrtićki uzrast sveukupnog kapaciteta 52 djece. Novi će područni vrtić, sveukupne površine 540,39 m2, sadržavati prostorije za boravak djece, prostore za odgojno-obrazovne, zdravstvene i ostale radnike, gospodarske prostore te višenamjenski prostor namijenjen druženjima, radionicama i sličnim odgojno-obrazovnim programima. Ravnateljica Dječjih vrtića „Petar Pan“ Vodnjan - Dignano Daniela Vitasović-Uršić naglasila je kako će se ovim projektom stvoriti bolji uvjeti za predškolski odgoj i obrazovanje što je veoma važno jer su upravo djeca temelj budućeg razvoja lokalne zajednice.

Izvođač radova na izgradnji novoga dječjega vrtića u Peroju je tvrtka Navicoop d.o.o., a nadzor nad izgradnjom provodi tvrtka Izoterma d.o.o.